Για παραλογισμό της ελληνικής κυβέρνησης έκανε λόγο ο Πρόεδρος της
Ένωσης Ξενοδοχείων Σητείας κ. Γιάννης Κακουράκης μετά τις πληροφορίες
για την πρόθεση της να αυξήσει τον ΦΠΑ από 6,5% σε 13%.
«Όπως γνωρίζουμε, αυτή την στιγμή ο τουρισμός είναι ο μοναδικός τομέας που φέρει συνάλλαγμα στην χώρα δεδομένου ότι η γεωργία σχεδόν έχει διαλύσει. Τώρα προσπαθούν να διαλύσουν και τον τουρισμό. Ο διπλασιασμός στο ΦΠΑ σημαίνει καταστροφικές επιπτώσεις, αφού έχουν γίνει ήδη συμβόλαια για την επόμενη σαιζόν με 6,5 %, οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να απορροφήσουμε εμείς το διπλασιασμό του ΦΠΑ. Το 6,5% αφορά βέβαια μόνο τις υπηρεσίες διαμονής, τον ύπνο, αφού όλα τα υπόλοιπα, όπως σίτιση εντός των ξενοδοχείων, είναι στο 13%.
Οι συνέπειες όμως θα είναι πολύ αρνητικές, αφού θα έχουμε μείωση των επισκεπτών στη χώρα μας. Σύμφωνα με υπολογισμούς η εφαρμογή του μέτρου το 2015 θα προκαλέσει απώλεια 2 μονάδων στο ΑΕΠ, με απώλειες 2,6 εκατομ. αφίξεων και 1,6 δις ευρώ άμεσων εσόδων, την ώρα που στόχος του μέτρου, όπως λένε, είναι η είσπραξη 300 εκατομ. ευρώ. Και βέβαια θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας σε σύγκριση με τη φετινή χρονιά, περίπου 60.000. Δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω το σκεπτικό αυτής της "πρόθεσης" της ελληνικής κυβέρνησης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
«Όπως γνωρίζουμε, αυτή την στιγμή ο τουρισμός είναι ο μοναδικός τομέας που φέρει συνάλλαγμα στην χώρα δεδομένου ότι η γεωργία σχεδόν έχει διαλύσει. Τώρα προσπαθούν να διαλύσουν και τον τουρισμό. Ο διπλασιασμός στο ΦΠΑ σημαίνει καταστροφικές επιπτώσεις, αφού έχουν γίνει ήδη συμβόλαια για την επόμενη σαιζόν με 6,5 %, οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να απορροφήσουμε εμείς το διπλασιασμό του ΦΠΑ. Το 6,5% αφορά βέβαια μόνο τις υπηρεσίες διαμονής, τον ύπνο, αφού όλα τα υπόλοιπα, όπως σίτιση εντός των ξενοδοχείων, είναι στο 13%.
Οι συνέπειες όμως θα είναι πολύ αρνητικές, αφού θα έχουμε μείωση των επισκεπτών στη χώρα μας. Σύμφωνα με υπολογισμούς η εφαρμογή του μέτρου το 2015 θα προκαλέσει απώλεια 2 μονάδων στο ΑΕΠ, με απώλειες 2,6 εκατομ. αφίξεων και 1,6 δις ευρώ άμεσων εσόδων, την ώρα που στόχος του μέτρου, όπως λένε, είναι η είσπραξη 300 εκατομ. ευρώ. Και βέβαια θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας σε σύγκριση με τη φετινή χρονιά, περίπου 60.000. Δε μπορώ λοιπόν να καταλάβω το σκεπτικό αυτής της "πρόθεσης" της ελληνικής κυβέρνησης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή