Πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι η τελετή παράδοσης-ανάληψης διοίκησης του Λιμεναρχείου Σητείας μέσα σε ένα έντονα συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα.
Δεν ήταν λίγες οι στιγμές που ο παραδίδοντας Λιμενάρχης Αντιπλοίαρχος Λ.Σ Εμμανουήλ Αντωνάκης αλλά και ο παραλαμβάνοντας Λιμενάρχης Υποπλοίαρχος Λ.Σ Γεώργιος Παττακός καθώς και το προσωπικό του Λιμεναρχείου, δεν μπόρεσαν να κρύψουν την συγκίνηση τους.
Πηγή : Aνατολή