Στη Σητεία διεξήχθησαν χθες οι εκλογές στην ΕΛΜΕ Λασιθίου. Συνολικά ψήφισαν 186 εκπαιδευτικοί. Σύνολο έγκυρων ψηφοδελτίων 176, άκυρα-λευκά 10.
Η Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών – Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις συγκέντρωσε ποσοστό 56,82% και κατέλαβε 4 έδρες στο Δ.Σ. της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Λασιθίου.
Στη δεύτερη θέση ήταν η ΔΑΚΕ που με ποσοστό 19,32% κατέλαβε 2 έδρες.
Με 14,77% η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών ΠΑΜΕ εκλέγει ένα μέλος στο Δ.Σ.
Εκλέχτηκαν:
Από την Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών – Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις, Μιχαήλ Οικονόμου, Μιχαήλ Παπαδάκης, Βασίλης Καλαμάντζαλης, Εμμανουήλ Μιχελάκης.
Από τη ΔΑΚΕ, Εμμανουήλ Γιακουμάκης και Μαριάνα Χαϊτα
Από την Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών ΠΑΜΕ Εμμανουήλ Βδοκάκης.
Για την Ε.Ε. εκλέγονται:
Από την Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών – Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις, Χριστίνα Παπαδοπούλου, Παύλος Γουλιαρμής
Από την ΔΑΚΕ, Δέσποινα Δρετάκη
Πηγή : Ανατολή