
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Σητείας συγκροτήθηκε σε σώμα την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου ως εξής:
Πρόεδρος: Περάκη Βέρα
Αντιπρόεδρος: Ζαγκότης Αθανάσιος
Γραμματέας: Κατριτζιδάκη Μαρία
Ταμίας: Ελληνικάκη Μαρία
Έφορος επικοινωνίας: Σεμερτζάκη Μαρία
Πηγή : Ανατολή