Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Το νέο συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Σητείας

Το νέο συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Μουσικής ΣητείαςΤο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Φίλων Μουσικής Σητείας συγκροτήθηκε σε σώμα την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου ως εξής:

Πρόεδρος: Περάκη Βέρα
Αντιπρόεδρος: Ζαγκότης Αθανάσιος
Γραμματέας: Κατριτζιδάκη Μαρία
Ταμίας: Ελληνικάκη Μαρία
Έφορος επικοινωνίας: Σεμερτζάκη Μαρία

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας