Σήμερα Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, παρουσία του
Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη θα υπογραφεί η σύμβαση για την
μεταφορά μαθητών με την Περιφέρεια Κρήτης και το ΚΤΕΛ,
στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου, αφού είναι η 1η ενότητα στην Κρήτη που ολοκλήρωσε με επιτυχία τις απαραίτητες διαδικασίες.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι
στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου, αφού είναι η 1η ενότητα στην Κρήτη που ολοκλήρωσε με επιτυχία τις απαραίτητες διαδικασίες.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι