Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Υπογραφή σύμβασης Περιφέρειας - ΚΤΕΛ για τη μεταφορά των μαθητών του Λασιθίου

Υπογραφή σύμβασης Περιφέρειας - ΚΤΕΛ για τη μεταφορά των μαθητών του Λασιθίου
Σήμερα Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη θα υπογραφεί η σύμβαση για την μεταφορά μαθητών με την Περιφέρεια Κρήτης και το ΚΤΕΛ,
στα γραφεία της Περιφερειακής Ενότητας Λασιθίου, αφού είναι η 1η ενότητα στην Κρήτη που ολοκλήρωσε με επιτυχία τις απαραίτητες διαδικασίες.

Πηγή : Ράδιο Λασίθι

Συνολικες προβολες σελιδας