Από τον Άγιο Νικόλαο θα υπάρχει δωρεάν μεταφορά με λεωφορείο που θα ξεκινήσει στις 4.00 μμ από το ΚΤΕΛ.
Καλούμε τους εργαζόμενους του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα από την περιοχή μας να συμμετάσχουν.
Αναχώρηση 4.00μμ της Κυριακής από το ΚΤΕΛ Αγίου Νικολάου
Εργατικό Κέντρο Λασιθίου - Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ
Πηγή : Ράδιο Λασίθι