Σήμερα στις 20:00
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΕΠΑΛ Σητείας και ο Σύλλογος
Καταστημάτων Εστίασης και Ψυχαγωγίας του Δήμου Σητείας, στα πλαίσια
μύησης των μαθητών στη μαγειρική τέχνη, συνδιοργανώνουν τον 1ο Μαθητικό
Ερασιτεχνικό Διαγωνισμό Μαγειρικής. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16/12/2014 ώρα 20.00, στην αίθουσα του ξενοδοχείου ‘Ιτανος . Οι συμμετέχοντες μαθητές θα χρησιμοποιήσουν χώρους παρασκευής φαγητών των καταστημάτων της πόλης μας (Da Giorgio, Κρητικό Σπίτι, Γιάντες, Διόνυσος, Ζιαφέτι, Ρακάδικο,Iτανος). Η κριτική επιτροπή του διαγωνισμού αποτελείται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Διαιτολογίας και Διατροφής Σητείας, από γνωστό chef μέλος της Λέσχης Αρχιμαγείρων Κρήτης και από δυο έμπειρους μάγειρες των καταστημάτων εστίασης της πόλης μας. Η εκδήλωση αυτή υποστηρίζεται από το ΤΕΙ Κρήτης –Τμήμα Διαιτολογίας και Διατροφής Σητείας και από τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Κρήτης. Η παρουσία σας θα δώσει σε όλους μας χαρά και κυρίως δύναμη στα παιδιά για την πρώτη τους προσπάθεια ένταξης στο γαστρονομικό κόσμο.