Υπό κατάληψη βρίσκεται από το πρωί
της Δευτέρας 3-11-2014 το Ενιαίο Λύκειο Σητείας.
Διαμαρτυρόμενοι μαθητές προχώρησαν σε δυναμική πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, στην κεντρική πλατεία και κατέληξαν στο δημαρχείο της Σητείας, φωνάζοντας συνθήματα για τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα στην εκπαίδευση και ειδικά στο Λύκειο της Σητείας με την έλλειψη δύο καθηγητών φιλολογίας.
Διαμαρτυρόμενοι μαθητές προχώρησαν σε δυναμική πορεία στους κεντρικούς δρόμους της πόλης, στην κεντρική πλατεία και κατέληξαν στο δημαρχείο της Σητείας, φωνάζοντας συνθήματα για τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα στην εκπαίδευση και ειδικά στο Λύκειο της Σητείας με την έλλειψη δύο καθηγητών φιλολογίας.
Πηγή : StudioVai