Η πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου
Σητείας Μάρω Νικητάκη μιλώντας στο σταθμό μας αναφέρθηκε στο πρώτο
εκπτωτικό μεσοδιάστημα από 1 εως 10 Νοεμβρίου,
στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές ενώ τόνισε ότι την περασμένη Κυριακή 2 Νοεμβρίου τα καταστήματα ήταν 100% κλειστά. Τέλος η κα Νικητάκη έκανε κάλεσμα στα μέλη του εμπορικού συλλόγου για τη συνάντηση που έχει προγραμματίσει ο σύλλογος ανασφάλιστων του ΟΑΕΕ το απόγευμα της Τετάρτης 5-11-2014 για να ενημερωθούν για τις ρυθμίσεις που έχουν ψηφιστεί σχετικά με τις οφειλές στον ΟΑΕΕ.
στο άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές ενώ τόνισε ότι την περασμένη Κυριακή 2 Νοεμβρίου τα καταστήματα ήταν 100% κλειστά. Τέλος η κα Νικητάκη έκανε κάλεσμα στα μέλη του εμπορικού συλλόγου για τη συνάντηση που έχει προγραμματίσει ο σύλλογος ανασφάλιστων του ΟΑΕΕ το απόγευμα της Τετάρτης 5-11-2014 για να ενημερωθούν για τις ρυθμίσεις που έχουν ψηφιστεί σχετικά με τις οφειλές στον ΟΑΕΕ.
Πηγή : StudioVai