Τη
Σητεία επισκέφτηκε το απόγευμα της παραμονής της εορτής της Αγίας
Αικατερίνης Πολιούχου Σητείας, ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος
Αρναουτάκης.
Συνοδευόμενος από την Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Πελαγία Πετράκη και το Δήμαρχο Σητείας Θοδωρή Πατεράκη, ο κος Αρναουτάκης τίμησε τη μεγάλη γιορτή της πόλης με την παρουσία του στο μητροπολιτικό ναό της Σητείας.
Συνοδευόμενος από την Αντιπεριφερειάρχη Λασιθίου Πελαγία Πετράκη και το Δήμαρχο Σητείας Θοδωρή Πατεράκη, ο κος Αρναουτάκης τίμησε τη μεγάλη γιορτή της πόλης με την παρουσία του στο μητροπολιτικό ναό της Σητείας.
Πηγή : StudioVai