Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Επίσκεψη Μανόλη Μακρονικολάκη στο Νοσοκομείο Σητείας (Video)


Την Παρασκευή 21-11-2014 ο Διοικητής των διασυνδεόμενων Νοσοκομείων του Νομού Λασιθίου
Μανόλης Μακρονικολάκης συνοδευόμενος από υπηρεσιακούς παράγοντες επισκέφτηκε το Νοσοκομείο Σητείας με σκοπό να ενημερωθεί και να συζητήσει με τους εργαζόμενους για τα θέματα που αφορούν τη λειτουργία του Νοσοκομείου με κυρίαρχο θέμα την σταδιακή αποδυνάμωση της Ιατρικής Υπηρεσίας. Επίσης ο κος Μακρονικολάκης συναντήθηκε και με την επιτροπή του Δήμου Σητείας που πρόσφατα έχει συσταθεί για να παρακολουθεί τα θέματα του Νοσοκομείου.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας