Οι Μαθητές της Σητείας Τίμησαν και Φέτος το Πολυτεχνείο (Video)
Οι Μαθητές της Σητείας τίμησαν και
Φέτος το Πολυτεχνείο με την καθιερωμένη σχολική γιορτή ενώ στην συνέχεια
κατέθεσαν από ένα λουλούδι στο μνημείο του αγνώστου στρατιώτη στην
κεντρική πλατεία της Σητείας. Δευτέρα 17-11-2014.