πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου. Στο σεμινάριο συμμετείχαν 38 υπάλληλοι του Δήμου και των Νομικών του Προσώπων με σκοπό την εκπαίδευσή τους λόγω της υποχρεωτικής εφαρμογής του ΕΣΗΔΗΣ για τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης από 1/10/2014.
O αρμόδιος Αντιδήμαρχος κ. Λεωνίδας Τερζής επεσήμανε ότι λόγω των αλλαγών της νομοθεσίας σχετικά με τον τρόπο διεξαγωγής των προμηθειών και των δημόσιων συμβάσεων, ο Δήμος έλαβε πρωτοβουλία για την υλοποίηση σεμιναρίου προς τους υπαλλήλους του, αφού η αλλαγή της νομοθεσίας δεν συνοδεύεται ποτέ με επιμόρφωση από το Υπουργείο Εσωτερικών προς την Τοπική Αυτοδιοίκηση.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή