Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Δίπλα στο θερμοκήπιο στην Ιεραπετρα καλλιεργούσε και κανναβη

Δίπλα στο θερμοκήπιο στην Ιεραπετρα  καλλιεργούσε και κανναβη
Συνελήφθη, σήμερα το πρωί, σε περιοχη του Δήμο Ιεράπετρας, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λασιθίου και του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Λασιθίου,
46χρονος ημεδαπός, για παραβάσεις της Νομοθεσίας περί ναρκωτικών.
Ειδικότερα, αστυνομικοί των ανωτέρω Υπηρεσιών,  διενέργησαν έρευνα στην οικία του 46χρονου και σε αγροτεμάχιο ιδιοκτησίας του, όπου βρέθηκαν καικατασχέθηκαν, μικροποσότητα κάνναβης και σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο (πλησίον θερμοκηπίου)  καλλιεργούντο επιμελώς ένα δενδρύλλιο ευρισκόμενοστο στάδιο της ανάπτυξης, ύψους 1,40 μέτρων. Επιπλέον βρέθηκαν και κατασχέθηκαν διάφορα εργαλεία-εξοπλισμός καλλιέργειας δενδρυλλίωνκάνναβης.
Η προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών Αγίου Νικολάου.

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας