
Από το Γραφείο Τύπου της Ο.Μ. ΣΥΡΙΖΑ Σητείας ανακοινώνεται ότι ο
βουλευτής Λασιθίου του ΣΥΡΙΖΑ Κωστής Δερμιτζάκης αν και είχε επιστρέψει
από την Αθήνα χθες το βράδυ για να είναι σήμερα στη Σητεία,
γύρισε
εσπευσμένα στην Αθήνα σήμερα το πρωί, για να παραστεί στην ονομαστική
ψηφοφορία όπως εξελίχθηκε η ψηφοφορία για τις δόσεις του ΕΝΦΙΑ.
Για
τη νέα ημερομηνία της επίσκεψης του για τη συνάντηση του με το Σύλλογο
Γονέων & Κηδεμόνων του Ενιαίου Λυκείου Σητείας και την επίσκεψη του
στη Ζάκρο, θα σας ενημερώσουμε σύντομα.
Πηγή : Anatol;h