Σε όλη την Κρήτη 46 σχολεία παρέμειναν κλειστά,
με τους μαθητές να δηλώνουν ότι "το δίκιο είναι με το μέρος μας" και
"δεν μας τρομάζει οποιαδήποτε απειλή για αναπλήρωση μαθημάτων ή
παρέμβαση αστυνομικών και εισαγγελικών αρχών".
Αν και οι εκτιμήσεις ανέφεραν ότι το κύμα των
καταλήψεων θα περιοριζόταν μετά τις εκλογές των εκπαιδευτικών χθες, οι
κινητοποιήσεις συνεχίστηκαν και πρόθεση μάλιστα είναι από μαθητές
αρκετών σχολείων, να διαρκέσουν για μέρες ακόμη.
Σε επίπεδο Κρήτης 46 συνολικά γυμνάσια λύκεια και
επαλ παρέμειναν με τα λουκέτα των μαθητών στις πόρτες. Στο Ηράκλειο 13
γενικά λύκεια, 11 γυμνάσια και 6 ΕΠΑΛ ήταν σε καθεστώς κατάληψης.
Μάλιστα οι μαθητές των λυκείων της πόλης προχώρησαν σε πορεία στους κεντρικούς δρόμους του Ηρακλείου με
στόχο, όπως εξήγησαν, να αφυπνίσουν την κοινωνία, καλώντας συνολικά το
μαθητικό κίνημα σε ξεσηκωμό, κόντρα στο νομοσχέδιο που μετατρέπει όπως
είπαν την παιδεία σε ιδιωτική παροχή για ολίγους…
Στο Λασίθι η κατάληψη συνεχίστηκε σε 3 λύκεια και 2 γυμνάσια, ενώ στο Ρέθυμνο ένα γυμνάσιο και ένα λύκειο έμειναν κλειστά.
Στα Χανιά οι μαθητές 6 λυκείων 2 γυμνασίων και 1
ΕΠΑΛ, συνέχισαν σήμερα την κατάληψη ενώ πραγματοποίησαν πορεία στους
κεντρικούς δρόμους, και επέδωσαν ψήφισμα στον αντιπεριφερειάρχη. Στον
αγώνα τους μάλιστα ευθυγραμμισμένοι στο ίδιο μήκος κύματος τόσο η ΕΛΜΕ
Χανίων όσο και η ένωση Γονέων.
Αύριο έχοντας ήδη χρησιμοποιήσει τα μέσα
κοινωνικής δικτύωσης, οι μαθητές θα προχωρήσουν σε συλλαλητήριο στην
Πλατεία Ελευθερίας, ενώ αποφάσεις για το μέλλον τον κινητοποιήσεων από
την επόμενη εβδομάδα, αναμένεται να λάβουν το Σάββατο σε συνεδρίαση που
θα έχουν από κοινού εκπρόσωποι απ' τα 15 μελή συμβούλια.
Ράνια Μωραϊτη
Πηγή : Νέα Κρήτη