Από το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Ιεράπετρας ανακοινώνονται τα παρακάτω:
- Μετά την τοποθέτηση των περισσότερων ωρομισθίων και την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων από το Ίδρυμα Νεολαίας Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) που υλοποιεί το πρόγραμμα, άρχισαν τα μαθήματα την Δευτέρα 3/11 στην Ιεράπετρα και στα παραρτήματα του Αγίου Νικολάου και της Σητείας.
- Οι εγγραφές και στα τρία σχολεία θα συνεχιστούν μέχρι την Παρασκευή 7/11.Πληροφορίες γιά την Ιεράπετρα στο τηλ 2842089736,γιά τον Αγιο στο τηλ 2841021425, για την Σητεία στο τηλ 2843023322 από τις 18:00-21:00 τις εργάσιμες μέρες.
Πηγή : Aνατολή
- Μετά την τοποθέτηση των περισσότερων ωρομισθίων και την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων από το Ίδρυμα Νεολαίας Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ) που υλοποιεί το πρόγραμμα, άρχισαν τα μαθήματα την Δευτέρα 3/11 στην Ιεράπετρα και στα παραρτήματα του Αγίου Νικολάου και της Σητείας.
- Οι εγγραφές και στα τρία σχολεία θα συνεχιστούν μέχρι την Παρασκευή 7/11.Πληροφορίες γιά την Ιεράπετρα στο τηλ 2842089736,γιά τον Αγιο στο τηλ 2841021425, για την Σητεία στο τηλ 2843023322 από τις 18:00-21:00 τις εργάσιμες μέρες.
Πηγή : Aνατολή