Την ενδιάμεση πληρωμή των δικαιούχων πριν την
καταβολή του δεύτερου τμήματος της επιδότησης ζητά από το υπουργείο
Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων η διοίκηση της ΟΑΣΝΗ παράλληλα με τη
γρήγορη διόρθωση όλων των λαθών για τα οποία δεν ευθύνεται ο παραγωγός,
όπως είπε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας στο Ράδιο 9,84 και στην Αγγ.
Δουλγεράκη.
Οι παραγωγοί, σύμφωνα με τον ίδιο, θα πρέπει από
σήμερα να απευθυνθούν στις Ενώσεις που έκαναν την ενεργοποίηση των
δικαιωμάτων τους προκειμένου να προσκομίσουν τα απαραίτητα
δικαιολογητικά.
Για «υποτιθέμενα λάθη» που διερευνώνται έκανε
λόγο μιλώντας επίσης στο Ράδιο 9,84 ο γενικός γραμματέας της ΟΑΣΝΗ
Μιχάλης Καμπιτάκης, καθώς οι επίσημες αιτιάσεις από τον ΟΠΕΚΕΠΕ κάνουν
λόγο για ασκανάριστα ενοικιαστήρια και προβλήματα με την επιλεξιμότητα.
Πηγή : Nέα Κρήτη