Η σημερινή κατάσταση του νοσηλευτικού ιδρύματος τέθηκε επί τάπητος
στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης Θεμάτων και Προβλημάτων του
Νοσοκομείου Σητείας
η οποία συστάθηκε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Σητείας Θοδωρής Πατεράκης, η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Κατερίνα Σκαρβελάκη, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ντορέτα Τσιριγωτάκη, Νίκος Λαντζανάκης, Γιάννης Κατσαράκης, Χαράλαμπος Σαρίδης, η Αναπληρώτρια Διοικήτρια του Νοσοκομείου Αγγελική Λενακάκη και η Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Κυριακή Ιατρίδου.
Πρόκειται για τη δεύτερη συνάντηση της Επιτροπής, η οποία έλαβε χώρα στο γραφείο του κ. Πατεράκη – η πρώτη πραγματοποιήθηκε στο γραφείο της κ. Λενακάκη – στη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν τρόποι αντιμετώπισης των θεμάτων που αφορούν τη λειτουργία του νοσοκομείου και σχετίζονται με την διαδικασία υλοποίησης του προϋπολογισμού.
Σκοπός της λειτουργίας της Επιτροπής, τόνισε με δηλώσεις του ο κ. Πατεράκης, είναι η παρακολούθηση όλων των θεμάτων που αφορούν το Νοσοκομείο και η προσπάθεια – σε συνεργασία με την Αναπληρώτρια Διοικήτρια και φορείς θεσμικούς ή μη – επίλυσης των προβλημάτων που καταγράφονται.
Στο πλαίσιο αυτό η συζήτηση εστιάστηκε στο μείζον πρόβλημα που αφορά τη μεγάλη έλλειψη διοικητικού, και πάντα ιατρικού προσωπικού.
Το πρώτο ζήτημα που τέθηκε αφορούσε την αδυναμία απορρόφησης κονδυλίων που διαθέτει αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το Νοσοκομείο λόγω της τραγικής έλλειψης προσωπικού της Διοικητικής και Οικονομικής Υπηρεσίας.
«Συζητήσαμε θέματα που έχουν να κάνουν με την όσο το δυνατόν γρηγορότερη απορρόφηση των κονδυλίων που έχει στη διάθεση του το Νοσοκομείο, που όμως λόγω της έλλειψης διοικητικού προσωπικού δεν μπορεί να απορροφήσει, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος μη απορρόφησης τους. Συμφωνήσαμε να έχουμε μία συνάντηση με τον κ. Μανόλη Μακρονικολάκη στον οποίο θα θέσουμε συγκεκριμένα ζητήματα αναφορικά με την επιτάχυνση αυτών των διαδικασιών με την λογική της υποβοήθησης από το προσωπικό που υπηρετεί στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου – μεταξύ των οποίων και άτομα που έχουν αποσπαστεί από το Νοσοκομείο της Σητείας – ώστε να στηριχθεί η όλη διαδικασία και να αυξηθεί η απορροφητικότητα στο Νοσοκομείο Σητείας», ανέφερε ο κ. Πατεράκης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
η οποία συστάθηκε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Σητείας Θοδωρής Πατεράκης, η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Κατερίνα Σκαρβελάκη, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ντορέτα Τσιριγωτάκη, Νίκος Λαντζανάκης, Γιάννης Κατσαράκης, Χαράλαμπος Σαρίδης, η Αναπληρώτρια Διοικήτρια του Νοσοκομείου Αγγελική Λενακάκη και η Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Κυριακή Ιατρίδου.
Πρόκειται για τη δεύτερη συνάντηση της Επιτροπής, η οποία έλαβε χώρα στο γραφείο του κ. Πατεράκη – η πρώτη πραγματοποιήθηκε στο γραφείο της κ. Λενακάκη – στη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν τρόποι αντιμετώπισης των θεμάτων που αφορούν τη λειτουργία του νοσοκομείου και σχετίζονται με την διαδικασία υλοποίησης του προϋπολογισμού.
Σκοπός της λειτουργίας της Επιτροπής, τόνισε με δηλώσεις του ο κ. Πατεράκης, είναι η παρακολούθηση όλων των θεμάτων που αφορούν το Νοσοκομείο και η προσπάθεια – σε συνεργασία με την Αναπληρώτρια Διοικήτρια και φορείς θεσμικούς ή μη – επίλυσης των προβλημάτων που καταγράφονται.
Στο πλαίσιο αυτό η συζήτηση εστιάστηκε στο μείζον πρόβλημα που αφορά τη μεγάλη έλλειψη διοικητικού, και πάντα ιατρικού προσωπικού.
Το πρώτο ζήτημα που τέθηκε αφορούσε την αδυναμία απορρόφησης κονδυλίων που διαθέτει αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το Νοσοκομείο λόγω της τραγικής έλλειψης προσωπικού της Διοικητικής και Οικονομικής Υπηρεσίας.
«Συζητήσαμε θέματα που έχουν να κάνουν με την όσο το δυνατόν γρηγορότερη απορρόφηση των κονδυλίων που έχει στη διάθεση του το Νοσοκομείο, που όμως λόγω της έλλειψης διοικητικού προσωπικού δεν μπορεί να απορροφήσει, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος μη απορρόφησης τους. Συμφωνήσαμε να έχουμε μία συνάντηση με τον κ. Μανόλη Μακρονικολάκη στον οποίο θα θέσουμε συγκεκριμένα ζητήματα αναφορικά με την επιτάχυνση αυτών των διαδικασιών με την λογική της υποβοήθησης από το προσωπικό που υπηρετεί στο Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου – μεταξύ των οποίων και άτομα που έχουν αποσπαστεί από το Νοσοκομείο της Σητείας – ώστε να στηριχθεί η όλη διαδικασία και να αυξηθεί η απορροφητικότητα στο Νοσοκομείο Σητείας», ανέφερε ο κ. Πατεράκης.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή