«Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων
μας», ήταν το μήνυμα του ανοιχτού συνεδρίου για την οδική ασφάλεια
που
πραγματοποιήθηκε σε ξενοδοχείο στον Ανισσαρά Χερσονήσου, με τους
ομιλητές να αναφέρονται στη κακή κατάσταση του οδικού δικτύου, στα
αυξανόμενα θύματα της ασφάλτου, αλλά και στο ρόλο του εκπαιδευτή
οδήγησης.
Κάθετα αντίθετοι στο σενάριο των διοδίων στην
Κρήτη είναι εκπαιδευτές οδήγησης οι οποίοι την ίδια ώρα αντικρίζουν όπως
λένε την αδιαφορία των αρμοδίων να δώσουν λύση στο φονικό οδικό δίκτυο
του νησιού. Οι εκπαιδευτές οδήγησης, τόνισαν την ανάγκη κατάργησης του
υφιστάμενου συστήματος εκπαίδευσης, το οποίο όπως είπαν έχει φτάσει στο
τέλος του.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο ρόλο των γονιών στο
θέμα της οδικής ασφάλειας αλλά και στα μαθήματα της κυκλοφοριακής αγωγής
τα οποία όπως είπαν θα πρέπει να ενταθούν σε όλες τις βαθμίδες
εκπαίδευσης. Το ανοικτό συνέδριο διοργάνωσε η Πανελλήνια Ομοσπονδία
Εκπαιδευτών οδήγησης με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων των εμπλεκόμενων
φορέων σε ζητήματα που αφορούν την οδική ασφάλεια.
Πηγή : Νέα Κρήτη