Αποβιβάστηκαν
οι 700 μετανάστες στην Ιεράπετρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα το μεσημέρι
της Πέμπτης 27-11-2014. Αποστολή ομάδας γιατρών από τη Σητεία
με επικεφαλής τον Παιδίατρο του Νοσοκομείου Σητείας Γιάννη Κατσαράκη είδαν από κοντά την κατάσταση υγείας των μεταναστών η οποία προς το παρών είναι καλή και δεν συντρέχει κανένας κίνδυνος για την υγεία των κατοίκων του Λασιθίου.
με επικεφαλής τον Παιδίατρο του Νοσοκομείου Σητείας Γιάννη Κατσαράκη είδαν από κοντά την κατάσταση υγείας των μεταναστών η οποία προς το παρών είναι καλή και δεν συντρέχει κανένας κίνδυνος για την υγεία των κατοίκων του Λασιθίου.
Πηγή : StudioVai