Οκτώ από τα τριάντα τρία σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Λασίθι εξακολούθησαν και χθες να τελούν υπό κατάληψη.
Οι μαθητές συμμετέχουν στο πανελλήνιο κίνημα των καταλήψεων, αντιδρούν στο νέο εξεταστικό σύστημα με την τράπεζα θεμάτων, τις αλλαγές που έγιναν με το νομοσχέδιο του νέου Λυκείου, την υποχρηματοδότηση των σχολείων και τα κενά σε εκπαιδευτικούς που εντοπίζονται σε ορισμένες μονάδες.
Όπως ανέφερε ο Προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου κ. Γιάννης Σταμέλος, υπό κατάληψη συνέχιζαν χθες το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο Τζερμιάδων, το 1ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου, το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο Κουτσουρά, το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο Σητείας και το Επαγγελματικό Λύκειο Νεάπολης.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, αν οι καταλήψεις στα σχολεία ξεπεράσουν τις τρεις μέρες, θα ενεργοποιηθεί το Προεδρικό Διάταγμα, που προβλέπει τη διεξαγωγή μαθημάτων μέσα στο διάστημα των διακοπών του Πάσχα.
ΘΑΝΟΣ Κ.
Πηγή : ανατολή
Οι μαθητές συμμετέχουν στο πανελλήνιο κίνημα των καταλήψεων, αντιδρούν στο νέο εξεταστικό σύστημα με την τράπεζα θεμάτων, τις αλλαγές που έγιναν με το νομοσχέδιο του νέου Λυκείου, την υποχρηματοδότηση των σχολείων και τα κενά σε εκπαιδευτικούς που εντοπίζονται σε ορισμένες μονάδες.
Όπως ανέφερε ο Προϊστάμενος της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου κ. Γιάννης Σταμέλος, υπό κατάληψη συνέχιζαν χθες το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο Τζερμιάδων, το 1ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου, το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο Κουτσουρά, το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο Σητείας και το Επαγγελματικό Λύκειο Νεάπολης.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, αν οι καταλήψεις στα σχολεία ξεπεράσουν τις τρεις μέρες, θα ενεργοποιηθεί το Προεδρικό Διάταγμα, που προβλέπει τη διεξαγωγή μαθημάτων μέσα στο διάστημα των διακοπών του Πάσχα.
ΘΑΝΟΣ Κ.
Πηγή : ανατολή