Τριήμερο αφιέρωμα στην
περιβαλλοντική εκπαίδευση διοργάνωσε η διεύθυνση Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης Λασιθίου σε Σητεία , Ιεράπετρα και Αγ. Νικόλαο.
Για την
ημερίδα στη Σητεία μίλησε στο σταθμό μας ο Δ/ντης Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης Λασιθίου Γιάννης Σταμέλος. Δευτέρα 6-10-2014.
Πηγή : StudioVai