Για πρώτη φορά και όπως φαίνεται θα
καθιερωθεί κάθε χρόνο, έγιναν δράσεις για τον σχολικό αθλητισμό
από μαθητές των σχολείων της Σητείας. Για τις δράσεις του σχολικού αθλητισμού μίλησε στο σταθμό μας ο υποδιευθυντής του 3ου δημοτικού σχολείου Σητείας Δημήτρης Ζαμπετάκης. Δευτέρα 6-10-2014.
από μαθητές των σχολείων της Σητείας. Για τις δράσεις του σχολικού αθλητισμού μίλησε στο σταθμό μας ο υποδιευθυντής του 3ου δημοτικού σχολείου Σητείας Δημήτρης Ζαμπετάκης. Δευτέρα 6-10-2014.
Πηγή : StudioVai