Το Θέατρο της Σητείας παρουσίασε
τους Μονολόγους απ' τη Γάζα με μια ομάδα μαθητών γυμνασίου-λυκείου της
πόλης μας την Κυριακή 12-10-2014
στο Πολύκεντρο. Tο έργο αυτό επρόκειτο να παιχτεί στα πλαίσια του Φεστιβάλ του Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας, αλλά αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών. Μέσα από τη γοητευτική διαδικασία του θεάτρου η ομάδα των μαθητών θέλει να κατακτήσει τη γνώση για ένα θέμα τεράστιο που έχει να κάνει με τους πολέμους και τις επιπτώσεις τους στα παιδιά. Τα παιδιά της ομάδας των Μονολόγων απ΄τη Γάζα αφιερώνουν αυτή τη παράσταση σε όλα τα παιδιά του κόσμου που άδικα χάθηκαν στους πολέμους των μεγάλων.
στο Πολύκεντρο. Tο έργο αυτό επρόκειτο να παιχτεί στα πλαίσια του Φεστιβάλ του Προγράμματος Προαγωγής Αυτοβοήθειας, αλλά αναβλήθηκε λόγω καιρικών συνθηκών. Μέσα από τη γοητευτική διαδικασία του θεάτρου η ομάδα των μαθητών θέλει να κατακτήσει τη γνώση για ένα θέμα τεράστιο που έχει να κάνει με τους πολέμους και τις επιπτώσεις τους στα παιδιά. Τα παιδιά της ομάδας των Μονολόγων απ΄τη Γάζα αφιερώνουν αυτή τη παράσταση σε όλα τα παιδιά του κόσμου που άδικα χάθηκαν στους πολέμους των μεγάλων.
Πηγή : StudioVai