Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Το Γυμνάσιο Παλαικάστρου στο πρόγραμμα "Get more from Life"


Το Γυμνάσιο Παλαικάστρου συμμετέχει στο πρόγραμμα με το τίτλο: "Get more from Life".
Είκοσι επτά εκπαιδευτικοί και μαθητές επισκέφτηκαν τη Σητεία την Δευτέρα 29-9-2014 στο πλαίσιο του προγράμματος και συμμετέχουν σ' αυτό σχολεία από την Τσεχία, την Ισπανία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και την Πολωνία.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας