Το Γυμνάσιο Παλαικάστρου συμμετέχει
στο πρόγραμμα με το τίτλο: "Get more from Life".
Είκοσι επτά εκπαιδευτικοί και μαθητές επισκέφτηκαν τη Σητεία την Δευτέρα 29-9-2014 στο πλαίσιο του προγράμματος και συμμετέχουν σ' αυτό σχολεία από την Τσεχία, την Ισπανία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και την Πολωνία.
Είκοσι επτά εκπαιδευτικοί και μαθητές επισκέφτηκαν τη Σητεία την Δευτέρα 29-9-2014 στο πλαίσιο του προγράμματος και συμμετέχουν σ' αυτό σχολεία από την Τσεχία, την Ισπανία, την Τουρκία, τη Ρουμανία και την Πολωνία.
Πηγή : StudioVai