Τις ανησυχίες τους σχετικά με τη λειτουργία cafenet στο 4ο Δημοτικό
Σχολείο Σητείας εξέφρασαν τα μέλη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του
σχολείου, στο Δήμαρχο κ. Θοδωρή Πατεράκη κατά την επίσκεψη που
πραγματοποίησαν στο γραφείο του.
Μεταφέροντας τις απόψεις και άλλων γονέων, όπως αυτές είχαν εκφραστεί τις προηγούμενες ημέρες στη διάρκεια συναντήσεων, τα μέλη του Συλλόγου αναφέρθηκαν στα προβλήματα που ενδέχεται να προκαλέσει η λειτουργία της συγκεκριμένης δράσης στο σχολείο σχετικά με θέματα καθαριότητας και ασφάλειας του χώρου.
Ο κ. Πατεράκης ενημέρωσε για το τι ακριβώς προβλέπεται να γίνει και τόνισε με έμφαση ότι δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου κ. Ρένα Αχλαδιώτη μετά τη συνάντηση σε δηλώσεις της εξήγησε ότι οι ανησυχίες των γονιών εστιάζονται πρωτίστως στην ασφάλεια και προστασία του χώρου.
«Οι ανησυχίες των γονέων επικεντρώνονται στο ότι θα χρησιμοποιούν το χώρο εξωσχολικοί, ανησυχούμε λοιπόν για πρόκληση ζημιών στις αίθουσες, για την καθαριότητα του χώρου και την ασφάλεια την επόμενη ημέρα που τα παιδιά θα πηγαίνουν στο σχολείο, όπως είχε συμβεί και πέρυσι με κάποια μαθήματα που είχαν γίνει.»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
Μεταφέροντας τις απόψεις και άλλων γονέων, όπως αυτές είχαν εκφραστεί τις προηγούμενες ημέρες στη διάρκεια συναντήσεων, τα μέλη του Συλλόγου αναφέρθηκαν στα προβλήματα που ενδέχεται να προκαλέσει η λειτουργία της συγκεκριμένης δράσης στο σχολείο σχετικά με θέματα καθαριότητας και ασφάλειας του χώρου.
Ο κ. Πατεράκης ενημέρωσε για το τι ακριβώς προβλέπεται να γίνει και τόνισε με έμφαση ότι δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο.
Η Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου κ. Ρένα Αχλαδιώτη μετά τη συνάντηση σε δηλώσεις της εξήγησε ότι οι ανησυχίες των γονιών εστιάζονται πρωτίστως στην ασφάλεια και προστασία του χώρου.
«Οι ανησυχίες των γονέων επικεντρώνονται στο ότι θα χρησιμοποιούν το χώρο εξωσχολικοί, ανησυχούμε λοιπόν για πρόκληση ζημιών στις αίθουσες, για την καθαριότητα του χώρου και την ασφάλεια την επόμενη ημέρα που τα παιδιά θα πηγαίνουν στο σχολείο, όπως είχε συμβεί και πέρυσι με κάποια μαθήματα που είχαν γίνει.»
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή