Την ανησυχία τους εκφράζουν οι
εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο Σητείας μπροστά στον κίνδυνο της εκταμίευσης
των ελάχιστων χρημάτων
από τον προϋπολογισμό του ιδρύματος που οφείλεται κυρίως από την δυσλειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών του νοσοκομείου λόγω της υποστελέχωσης του.Τετάρτη 15-10-2014.
από τον προϋπολογισμό του ιδρύματος που οφείλεται κυρίως από την δυσλειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών του νοσοκομείου λόγω της υποστελέχωσης του.Τετάρτη 15-10-2014.
Πηγή : StudioVai