Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Κίνδυνος να χαθούν χρήματα από τον προϋπολογισμό του Νοσοκομείου Σητείας


Την ανησυχία τους εκφράζουν οι εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο Σητείας μπροστά στον κίνδυνο της εκταμίευσης των ελάχιστων χρημάτων
από τον προϋπολογισμό του ιδρύματος που οφείλεται κυρίως από την δυσλειτουργία των διοικητικών υπηρεσιών του νοσοκομείου λόγω της υποστελέχωσης του.Τετάρτη 15-10-2014.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας