Στην απόδοση του ειδικού τέλους (1% των ακαθάριστων εσόδων) στους
οικιακούς καταναλωτές περιοχών όπου έχουν εγκατασταθεί Ανανεώσιμες Πηγές
Ενέργειας, όπως σε περιοχές του Δήμου Σητείας,
αναφέρθηκε ο Δημοτικός Σύμβουλος, Πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ και πρώην Αντιδήμαρχος Γιάννης Χατζηνάκης.
Ως γνωστόν, από 1/1/2011 θα πρέπει να αποδίδεται ετησίως το 1% των ακαθάριστων εσόδων από την πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στη ΔΕΗ από ιδιοκτήτες ΑΠΕ στους οικιακούς καταναλωτές με πίστωση στους λογαριασμούς τους στη ΔΕΗ. Κι ενώ στις περιοχές του Δήμου Σητείας, όπου λειτουργούν ΑΠΕ, οι ιδιοκτήτες απέδιδαν το ποσό αυτό στη ΔΕΗ, η ΔΕΗ ουδέποτε μέχρι σήμερα το έπραξε.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Δημάρχου Σητείας κ. Θοδωρή Πατεράκη, αλλά και όπως εκ νέου ανέφερε ο κ. Χατζηνάκης, το ποσό αυτό που ξεπερνά τις 800.000 για το Δήμο Σητείας θα αποδοθεί στους οικιακούς καταναλωτές των περιοχών που υπάρχουν εγκατεστημένες ΑΠΕ, σύμφωνα και με σχετική ανακοίνωση του Υπουργού ΠΕΚΑ κ. Μανιάτη και αφορά την χρονική περίοδο από 1/1/2011έως 31/12/2013.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή
αναφέρθηκε ο Δημοτικός Σύμβουλος, Πρόεδρος της ΔΕΥΑΣ και πρώην Αντιδήμαρχος Γιάννης Χατζηνάκης.
Ως γνωστόν, από 1/1/2011 θα πρέπει να αποδίδεται ετησίως το 1% των ακαθάριστων εσόδων από την πώληση ηλεκτρικής ενέργειας στη ΔΕΗ από ιδιοκτήτες ΑΠΕ στους οικιακούς καταναλωτές με πίστωση στους λογαριασμούς τους στη ΔΕΗ. Κι ενώ στις περιοχές του Δήμου Σητείας, όπου λειτουργούν ΑΠΕ, οι ιδιοκτήτες απέδιδαν το ποσό αυτό στη ΔΕΗ, η ΔΕΗ ουδέποτε μέχρι σήμερα το έπραξε.
Σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του Δημάρχου Σητείας κ. Θοδωρή Πατεράκη, αλλά και όπως εκ νέου ανέφερε ο κ. Χατζηνάκης, το ποσό αυτό που ξεπερνά τις 800.000 για το Δήμο Σητείας θα αποδοθεί στους οικιακούς καταναλωτές των περιοχών που υπάρχουν εγκατεστημένες ΑΠΕ, σύμφωνα και με σχετική ανακοίνωση του Υπουργού ΠΕΚΑ κ. Μανιάτη και αφορά την χρονική περίοδο από 1/1/2011έως 31/12/2013.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ
Πηγή : Ανατολή