Με μεγάλη διάθεση, τα μέλη του Συλλόγου εργάστηκαν για πέντε περίπου ημέρες και κατασκεύασαν το θερμοκήπιο.
Τα
υλικά της κατασκευής αγοράστηκαν από το Ειδικό Σχολείο και κατόπιν
σχετικής πρότασης και του Αντιδημάρχου Σητείας κ. Γιάννη Δρακάκη, ο
Σύλλογος με πολλή χαρά προσφέρθηκε και κατασκεύασε το θερμοκήπιο.
Μ.Ψ.
Πηγή : Ανατολή