τους εποχικά εργαζόμενους ότι, απεστάλη στις κατά τόπους υπηρεσίες του ΟΑΕΔ η σχετική εγκύκλιος για την αύξηση του ορίου των ημερομισθίων από 200 σε 230, κατόπιν ψήφισης του Ν. 4301/2014, ΦΕΚ Α αριθ. φύλλου 223, άρθρο 54.
Επομένως όλοι οι δικαιούχοι πλέον μπορούν να συνεχίσουν να καταθέτουν τα χαρτιά τους χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα.
Πηγή : Ράδιο Λασίθι