Ξεκινούν οι δράσεις του τοπικού
τμήματος του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού (ΣΕΟ) στη Σητεία.
Η πρόεδρος
και τα στελέχη του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού στη Σητεία καλούν τα
παιδιά της πόλης να συμμετέχουν στη ΝΕΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ σε μια μεγάλη
παγκόσμια παρέα. Κυριακή 5-10-2014.