Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Ξεκινούν οι δράσεις του τοπικού τμήματος του ΣΕΟ στη Σητεία


Ξεκινούν οι δράσεις του τοπικού τμήματος του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού (ΣΕΟ) στη Σητεία.
Η πρόεδρος και τα στελέχη του Σώματος Ελληνικού Οδηγισμού στη Σητεία καλούν τα παιδιά της πόλης να συμμετέχουν στη ΝΕΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ σε μια μεγάλη παγκόσμια παρέα. Κυριακή 5-10-2014.
Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας