Μετανιωμένος για την εμπλοκή του στο ναρκοκύκλωμα
εμφανίστηκε κατά την απολογία του στην γ’ ανακρίτρια Πειραιά ο 37χρονος από τα Βορίζια. Σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να υποστήριξε ότι ουσιαστικά «χρησιμοποιήθηκε» για τη μεταφορά των 222 κιλών χασίς, αξίας 400.000 ευρώ, όμως απέφυγε να δώσει «ονόματα και διευθύνσεις». Σε σχέση με το χρηματικό ποσό των 134.000 ευρώ που βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν, υποστήριξε ότι προέρχονται από την εργασία του, από οικονομίες και από κερδισμένα δελτία στοιχηματισμού.
Ο 37χρονος Κρητικός κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος και είναι πιθανόν να μεταχθεί στις φυλακές Αλικαρνασσού προκειμένου να βρίσκεται κοντά στην οικογένεια του.
Το δρόμο για την φυλακή πήρε και ο δεύτερος από τους τρεις συλληφθέντες γιατην υπόθεση των 222 κιλών χασίς σε αποθήκη εταιρείας- βιτρίνας στον Πειραιά. Ο 39χρονος, ο οποίος κατάγεται από την Σητεία, υποστήριξε ότι του ζητήθηκε να εκτελέσει με το φορτηγάκι του ένα δρομολόγιο έναντι μεροκάματου 100 ευρώ, ωστόσο σε καμία περίπτωση δε γνώριζε ότι μεταφέρει ναρκωτικά.
Ο τρίτος εμπλεκόμενος στην υπόθεση, ένας 43χρονος επίσης κρητικής καταγωγής, θα απολογηθεί σήμερα.
Και ενώ η υπόθεση μόλις πήρε το δρόμο της κύριας ανάκρισης, από την πλευρά των διωκτικών Αρχών υποστηρίζεται ότι ο φάκελος δεν έχει κλείσει και ότι υπάρχουν ακόμα σε εξέλιξη έρευνες με βάση τα στοιχεία που έχουν στην διάθεση τους, τα οποία δεν πρόλαβαν να ελέγξουν όπως ήθελαν στο ασφυκτικό πλαίσιο του αυτοφώρου. Επιπλέον, θα υπάρξει έρευνα και από άλλες αρμόδιες υπηρεσίες σε σχέση με το «ξέπλυμα μαύρου χρήματος».
Πηγή : ΠΑΤΡΙΣ
εμφανίστηκε κατά την απολογία του στην γ’ ανακρίτρια Πειραιά ο 37χρονος από τα Βορίζια. Σύμφωνα με πληροφορίες φέρεται να υποστήριξε ότι ουσιαστικά «χρησιμοποιήθηκε» για τη μεταφορά των 222 κιλών χασίς, αξίας 400.000 ευρώ, όμως απέφυγε να δώσει «ονόματα και διευθύνσεις». Σε σχέση με το χρηματικό ποσό των 134.000 ευρώ που βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν, υποστήριξε ότι προέρχονται από την εργασία του, από οικονομίες και από κερδισμένα δελτία στοιχηματισμού.
Ο 37χρονος Κρητικός κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος και είναι πιθανόν να μεταχθεί στις φυλακές Αλικαρνασσού προκειμένου να βρίσκεται κοντά στην οικογένεια του.
Το δρόμο για την φυλακή πήρε και ο δεύτερος από τους τρεις συλληφθέντες γιατην υπόθεση των 222 κιλών χασίς σε αποθήκη εταιρείας- βιτρίνας στον Πειραιά. Ο 39χρονος, ο οποίος κατάγεται από την Σητεία, υποστήριξε ότι του ζητήθηκε να εκτελέσει με το φορτηγάκι του ένα δρομολόγιο έναντι μεροκάματου 100 ευρώ, ωστόσο σε καμία περίπτωση δε γνώριζε ότι μεταφέρει ναρκωτικά.
Ο τρίτος εμπλεκόμενος στην υπόθεση, ένας 43χρονος επίσης κρητικής καταγωγής, θα απολογηθεί σήμερα.
Και ενώ η υπόθεση μόλις πήρε το δρόμο της κύριας ανάκρισης, από την πλευρά των διωκτικών Αρχών υποστηρίζεται ότι ο φάκελος δεν έχει κλείσει και ότι υπάρχουν ακόμα σε εξέλιξη έρευνες με βάση τα στοιχεία που έχουν στην διάθεση τους, τα οποία δεν πρόλαβαν να ελέγξουν όπως ήθελαν στο ασφυκτικό πλαίσιο του αυτοφώρου. Επιπλέον, θα υπάρξει έρευνα και από άλλες αρμόδιες υπηρεσίες σε σχέση με το «ξέπλυμα μαύρου χρήματος».
Πηγή : ΠΑΤΡΙΣ