Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Ανακοίνωση της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης Σητείας

Οι εκλογές τελείωσαν, οι θέσεις μοιράστηκαν, οι διάφορες επιτροπές ορίστηκαν.

Τα προβλήματα όμως των κατοίκων του Δήμου Σητείας λύθηκαν;

Το νοσοκομείο ΜΑΣ είναι διασωληνωμένο στην εντατική χρόνια τώρα, το ΤΕΙ ΜΑΣ για άλλη μια φορά μπήκε στο στόχαστρο των αδηφάγων διαφόρων κέντρων εξουσίας, η επέλαση των διαφόρων ΒΑΠΕ συνεχίζεται ακάθεκτα, η καθημερινότητα μας παραμένει δύσκολη, τα σκουπίδια...το πράσινο…η «ανάπλαση» και… και…


Ποιες είναι οι ενέργειες του Δημάρχου; ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ.

Ποιες είναι οι αντιστάσεις του Δημάρχου; ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ

Εμείς όμως τώρα τι κάνουμε;

Φίλες και Φίλοι, Σητειακές και Σητειακοί

Η Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Σητείας πιστή στις θέσεις της και στα οράματά της είναι ΕΔΩ.
Ακούει, συμμετέχει, αγωνίζεται, προτείνει, διεκδικεί.

Καλούμε όλους σας να συμμετέχετε, να αναφέρετε οποιοδήποτε πρόβλημα, να καταγγείλετε οποιοδήποτε θέμα υπάρχει στην περιοχή μας.

Εμείς είμαστε εδώ για να το προσεγγίσουμε, να το αναδείξουμε, να το φέρουμε στο Δημοτικό
Συμβούλιο αν χρειαστεί, να κάνουμε ότι είναι δυνατό για την επίλυση του.

Μιλήστε μαζί μας, συζητήστε μαζί μας.

Ειδικότερα για τα προβλήματα στην πόλη επικοινωνήστε με τους:
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΚΑΡΒΕΛΑΚΗ 6973-984556
ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΠΥΡΟΥ 6972-915338

και για τα θέματα που αφορούν στις τοπικές κοινότητες (χωριά) επικοινωνήστε με τους :
ΝΙΚΟ ΠΛΑΚΑΝΤΩΝΑΚΗ 6937-151699
ΠΑΝΤΕΛΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ 6933-319340 .

Όλοι μαζί για τον τόπο που αγαπάμε, για να φτάσουμε την Σητεία εκεί που της αξίζει.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΗΤΕΙΑΣ

Συνολικες προβολες σελιδας