Ειδικότερα, όπως
αναφέρεται σε ανακοίνωση του Υπουργείου Υποδομών και Δικτύων, είναι προς
δημοσίευση η κοινή υπουργική απόφαση με την οποία ολοκληρώνεται η
μετάβαση της χώρας στην ψηφιακή τηλεοπτική εποχή.
«Με ταχύτητα,
διαφάνεια, αποτελεσματικότητα και πάνω από όλα με πλήρη διασφάλιση των
συμφερόντων του ελληνικού δημοσίου, ολοκληρώνεται το πλέγμα των θεσμικών
μέτρων και τεχνολογικών παρεμβάσεων που απαιτούνται για τη μετάβαση στη
νέα ψηφιακή εποχή. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπάρχει νόμιμο και
αδειοδοτημένο δίκτυο Παρόχου για την εκπομπή ραδιοτηλεοπτικών
προγραμμάτων», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Τα επόμενα τρία τηλεοπτικά αναλογικά «switch-off»:
- 31 Οκτωβρίου 2014: Κεντρική Μακεδονία, Θεσσαλία, τμήμα Στερεάς Ελλάδας
- 28 Νοεμβρίου 2014: Ήπειρος, Δυτική Μακεδονία, Ιόνιο, Αιτωλοακαρνανία
- 19 Δεκεμβρίου 2014: Κρήτη, Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Σάμος, Ικαρία.
Πηγή : Ανατολή