Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΣΗΤΕΙΑΣ
(Δ.Ο.Κ.Α.Σ.)
Έχοντας
υπόψη:
Τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν. 2527/1997,
όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 10 του Ν. 3812/2009
και τις όμοιες της παρ.5 του άρθρου 29 του Ν.3838/2010 .
1.Τις διατάξεις του άρθρου 21 του Ν. 2190/1994, όπως έχουν
τροποποιηθεί και ισχύουν.
2.Την υπ' αριθμ. ΔΙΠΠ/Φ.ΕΓΚ.1/13/25693/11-11-2013 Απόφαση της Επιτροπής του
άρθρου 2 παρ.1 της ΠΥΣ: 33/27-12-2006 περί έγκρισης μεταξύ άλλων και στο
Δήμο Σητείας σύναψης συμβάσεων μίσθωσης έργου.
3.Την 63/2014 απόφαση του Δ.Σ του Δ.Ο.Κ.Α.Σ
4.Την υπ' αριθμ. 13898/2-10-2014 εγκριτική απόφαση του Γενικού Γραμματέα
της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Κρήτης.
Ανακοινώνει
Τη σύναψη
σύμβασης μίσθωσης έργου με ένα (1) άτομο για την κάλυψη αναγκών του Δημοτικού
Οργανισμού Κοινωνικοπολιτιστικής Ανάπτυξης Σητείας (ΔΟ.Κ.Α.Σ), που εδρεύει στη
Σητεία του Νομού Λασιθίου, με αντικείμενο την λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου
Σητείας «ο Στρατής Καλογερίδης», συνολικής διάρκειας ενός (1) έτους . Στο πλαίσιο του έργου αυτού θα
απασχοληθεί ανά τόπο εκτέλεσης, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης ο εξής αριθμός
ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν
πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):
ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ανά κωδικό απασχόλησης) | |||||
Κωδικός απασχόλησης |
Τόπος εκτέλεσης | Ειδικότητα | Διάρκεια σύμβασης | Αριθμός ατόμων |
|
101 | Δ.Ο.Κ.Α.Σ. ΔΗΜΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ | ΠΕ Καλλιτεχνικών Διευθυντών-Μουσικών | Από την υπογραφή της σύμβασης έως ένα (1) έτος | 1 | |
ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό απασχόλησης) | |||||
Κωδικός απασχόλησης | Τίτλος
σπουδών και λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα |
||||
101 | ΚΥΡΙΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Καθηγητής Ανωτέρων Θεωρητικών, πτυχιούχος όλων των τμημάτων της Σχολής Ανωτέρων Θεωρητικών και κάτοχος διπλώματος Σύνθεσης ή Πιάνου ή οργάνου συμφωνικής ορχήστρας ή κλασσικής κιθάρας ή μονωδίας με δεκαετή προϋπηρεσία σε Μουσικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Ωδείου, Μουσικής Σχολής ή παρ/τος). |
||||
Οι υποψήφιοι
πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
.ΕΜΠΕΙΡΙΑ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΕ, ΤΕ ΚΑΙ ΔΕ
Ως βαθμολογούμενη εμπειρία για τον παρακάτω κωδικό απασχόλησης νοείται η απασχόληση με σχέση εργασίας ή σύμβαση έργου στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα ή άσκηση επαγγέλματος σε καθήκοντα ή έργα συναφή με το αντικείμενο της ειδικότητας που ζητείται για την εκτέλεση του έργου. | |
ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ | ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ |
101 |
Η εμπειρία λαμβάνεται υπόψη μετά τη λήψη του βασικού τίτλου σπουδών με τον οποίο οι υποψήφιοι
μετέχουν στη διαδικασία επιλογής. Για την απόδειξη της εμπειρίας αυτής βλ. δικαιολογητικά περίπτωση Β ή Ειδικές περιπτώσεις απόδειξης εμπειρίας του Παραρτήματος ανακοινώσεων Συμβάσεων Μίσθωσης Έργου (ΣΜΕ) - ΚΕΦΑΛΑΙΟ IΙ., στοιχείο 15. Πιστοποιητικά απόδειξης εμπειρίας. |
Οι τρόποι
υπολογισμού της εμπειρίας για όλες τις ειδικότητες περιγράφονται αναλυτικά στο
«Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων Μίσθωσης Έργου (ΣΜΕ)» (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ I., ενότητα Ε., υποενότητα «ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ»).
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ
ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους
οφείλουν να προσκομίσουν όλα τα απαιτούμενα από την παρούσα ανακοίνωση και το
«Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων
Μίσθωσης Έργου (ΣΜΕ)» δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα
« ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΗ ΤΙΤΛΩΝ, ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ» του Κεφαλαίου ΙΙ του
ανωτέρω Παραρτήματος.
Κατά τα
λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στο «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων Μίσθωσης Έργου
(ΣΜΕ)».
ΠΡΟΣΟΧΗ : Μετά την τελευταία αναμόρφωση του ανωτέρω Παραρτήματος
με σήμανση έκδοσης «06.08.2014.» επισημαίνονται, μεταξύ άλλων, τροποποιήσεις-συμπληρώσεις
σχετικές με:
-την κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτοτύπων ή
επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων,
- την καθιέρωση της Διδακτικής απασχόλησης ως
εμπειρίας,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης
Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να περιέχει
υποχρεωτικά τα όρια ηλικίας και όλα τα στοιχεία του άρθρου 21 παρ. 8 του Ν.
2190/1994 (όπως ισχύει), να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή εβδομαδιαίες
τοπικές εφημερίδες του νομού, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία
εφημερίδα (ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή
δύο (2) φορές.
Ανάρτηση ολόκληρης της ανακοίνωσης [μαζί με το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων Μίσθωσης Έργου (ΣΜΕ)»
με σήμανση έκδοσης «06.08.2014» και
τα Ειδικά Παραρτήματα: (Α1) Απόδειξης Χειρισμού Η/Υ με σήμανση έκδοσης
«04.06.2014» και (Α2) Απόδειξης Γλωσσομάθειας με σήμανση έκδοσης «28.04.2014»]
να γίνει στο κατάστημα του Δήμου Σητείας και στα γραφεία του Δημοτικού
Οργανισμού Κοινωνικοπολιτιστικής Ανάπτυξης Σητείας. Θα συνταχθεί και σχετικό
πρακτικό ανάρτησης στο φορέα
(σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 9 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει), το οποίο θα
αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sme@asep.gr είτε στο fax: 210 6467728 ή 213
1319188.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση
με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΜΕ.3
και να την υποβάλουν, είτε αυτοπροσώπως,
είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει
την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη
επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση: Δημοτικός Οργανισμός
Κοινωνικοπολιτιστικής Ανάπτυξης Σητείας (Δ.Ο.Κ.Α.Σ), Α. Παπανδρέου 6, Τ.Κ
72300, Σητεία, απευθύνοντάς την στο Τμήμα Προσωπικού, (τηλ. επικοινωνίας: 28430
23775) υπόψιν κας Ρασούλη Αικατερίνης. Στην περίπτωση αποστολής των
αιτήσεων ταχυδρομικώς το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την
ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του
επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.
Κάθε υποψήφιος δικαιούται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και για επιλογές
απασχόλησης μίας μόνο κατηγορίας προσωπικού (ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ). Η σώρευση επιλογών απασχόλησης διαφορετικών
κατηγοριών προσωπικού σε μία ή περισσότερες αιτήσεις συνεπάγεται αυτοδικαίως σε
κάθε περίπτωση ακύρωση όλων των
αιτήσεων και αποκλεισμό του
υποψηφίου από την περαιτέρω διαδικασία.
Η προθεσμία
υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10)
ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας
σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσίας μας και
στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού ή κοινοτικού καταστήματος, εφόσον η
ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω
προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια
αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της
προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα
των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση· β) στο
δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και
συγκεκριμένα ακολουθώντας από την κεντρική σελίδα τη διαδρομή: Έντυπα
αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Συμβάσεων Έργου (ΣΜΕ)· γ) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
(ΚΕΠ) αλλά και στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση (www.kep.gov.gr), απ' όπου
μέσω της διαδρομής: Σύνδεσμοι à Ανεξάρτητες και άλλες αρχές à ΑΣΕΠ θα
οδηγηθούν στην κεντρική σελίδα του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ και από εκεί θα
έχουν πρόσβαση στα έντυπα μέσω της διαδρομής: Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Συμβάσεων Έργου (ΣΜΕ).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΤΡΙΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων
Μετά την κατάρτιση των πινάκων, η υπηρεσία μας θα
αναρτήσει, το αργότερο μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από τη λήξη της
προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων συμμετοχής, τους πίνακες κατάταξης των υποψηφίων στο κατάστημα των
γραφείων μας, τους οποίους πρέπει να αποστείλει άμεσα για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα
με το άρθρο 21 παρ. 11 του Ν. 2190/1994 όπως ισχύει) το οποίο θα υπογραφεί
από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ είτε στο e-mail: sme@asep.gr είτε στο fax: 210 6467728 ή 213
1319188.
Κατά των πινάκων αυτών επιτρέπεται στους
ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης
μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) η οποία
αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους. Η ένσταση κατατίθεται ή
αποστέλλεται με συστημένη επιστολή απευθείας στο ΑΣΕΠ (Πουλίου 6,
Αθήνα, Τ.Θ. 14307, Τ.Κ. 11510) και, για να εξεταστεί, πρέπει να
συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου
πενήντα ευρώ (50 €) που εκδίδεται από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία
(Δ.Ο.Υ.). Σε περίπτωση που η
υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον
ενιστάμενο.
Ο Δ.Ο.Κ.Α.Σ. οφείλει να
αποστείλει στο ΑΣΕΠ εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών φωτοαντίγραφα των
αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά
των πινάκων κατάταξης.
ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ
ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα
ανακοινώσεων Συμβάσεων Μίσθωσης Έργου (ΣΜΕ)» με σήμανση έκδοσης
«06.08.2014», το οποίο περιλαμβάνει: i) οδηγίες
για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με κωδικό εντυπο ασεπ ΣΜΕ.3, σε
συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια
κατάταξης των υποψηφίων σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις· και ii) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη
συμμετοχή τους στη διαδικασία επιλογής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν
πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό, αλλά και στα Ειδικά Παραρτήματα: (Α1) Απόδειξης
Χειρισμού Η/Υ με σήμανση έκδοσης «04.06.2014» και (Α2) Απόδειξης Γλωσσομάθειας
με σήμανση έκδοσης «28.04.2014», μέσω του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα μέσω της ίδιας διαδρομής που
ακολούθησαν και για την αναζήτηση του εντύπου της αίτησης, δηλαδή: Κεντρική σελίδα à Έντυπα αιτήσεων à Διαγωνισμών Φορέων à Συμβάσεων Έργου (ΣΜΕ).
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ του Δ.Ο.Κ.Α.Σ.
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΕΡΖΗΣ