Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Συζήτηση για τη λαϊκή αγορά Σητείας

Συζήτηση για τη λαϊκή αγορά Σητείας Συνεδρίασε το Δ.Σ. της Δημοτικής Κοινότητας Σητείας υπό την προεδρεία της κ. Ελένης Πλατανάκη. Οι αποφάσεις που ελήφθησαν ήταν ομόφωνες.

Το σώμα γνωμοδότησε θετικά επί του αιτήματος του Θεάτρου της Σητείας για την παραχώρηση χρήσης του δημοτικού ακινήτου στην οδό Κονδυλάκη για πέντε χρόνια. Πρόκειται για το κτίριο που έχει παραχωρηθεί και στεγάζεται ήδη η Θεατρική Ομάδα, το έχει ανακαινίσει και διαμορφώσει καταβάλλοντας μία μεγάλη προσπάθεια και μεταμορφώνοντάς του ουσιαστικά σε ένα πολύ όμορφο και λειτουργικό χώρο που καλύπτει τις ανάγκες της και παράλληλα φιλοξενεί και άλλες καλλιτεχνικές ομάδες και δράσεις.
Τα μέλη της Κοινότητας εκλήθησαν να γνωμοδοτήσουν επί του σχεδίου Κανονισμού Λειτουργίας της Λαϊκής Αγοράς του Δήμου Σητείας. Η γνωμοδότηση ήταν θετική με μία όμως παρατήρηση ως προς τον τρόπο είσπραξης των τελών από τους εμπόρους και παραγωγούς που δραστηριοποιούνται στο χώρο.
ΜΑΡΙΖΑ ΨΑΡΑΚΗ

Πηγή : Ανατολή

Συνολικες προβολες σελιδας