Στην τελευταία της κατοικία συνόδευσαν το απόγευμα της Τρίτης συγγενείς και φίλοι, μέσα σε κλίμα οδύνης, την 48χρονη πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Ιεράπετρας,
Δέσποινα Αγγελάκη-Καναβάκη, η οποία έφυγε από τη ζωή το μεσημέρι της Δευτέρας, ενώ κολυμπούσε σε παραλία στο Κουτσουνάρι.
Η άτυχη γυναίκα, που ήταν γνωστή λόγω της ενασχόλησής της με τα κοινά και εξαιρετικά αγαπητή στην περιοχή, αντιμετώπιζε, σύμφωνα με τις πληροφορίες, κάποια προβλήματα υγείας και λάμβανε φαρμακευτική αγωγή, ωστόσο η νεκροψία δεν έδειξε να υπήρχε καρδιολογικό πρόβλημα, από το οποίο να έχασε τις αισθήσεις της μέσα στη θάλασσα. Σύμφωνα δε με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής ήταν δεινή κολυμβήτρια
Πηγή : Creta live