Για άλλη μια φορά ο Δήμος Σητείας προέβη στην περισυλλογή αδέσποτων παραγωγικών ζώων από περιοχές του Δήμου μας.
Οι προβλεπόμενες διαδικασίες έχουν ολοκληρωθεί και τα αιγοπρόβατα θα οδηγηθούν στα σφαγεία Νεάπολης. Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε τη διάθεση του παραγόμενου κρέατος στους δικαιούχους του Κοινωνικού Παντοπωλείου.
Πάγια θέση της δημοτικής αρχής είναι η στήριξη των ανθρώπων που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού παράλληλα με την προστασία του περιβάλλοντος και της αγροτικής περιουσίας.
Δευτέρα 29-9-2014
Πηγή : StudioVai