Το Θέατρο Κούκλας ΚΟΥ-ΚΛΟ, απ το Ηράκλειο, επισκέφθηκε με το νέο του έργο,
"Οι Δροσουλίτες", τη Σητεία! Ύστερα απ τη μεγάλη επιτυχία του Ψαροτρομάρα ήρθαν .."Οι Δροσουλίτες" Ένα κουκλοθέατρο διαφορετικό! Με την τεχνική του Muppet Show και την τεχνική του Μαύρου Θεάτρου!
Ένα έργο γραμμένο απ τον Κουκλοθίασο Κου-Κλο" εμπνευσμένο απ τη Μάχη του Φραγκοκάστελλου με άρωμα του..σήμερα!
Ο μικρός Μανωλιός υπερασπίζετε το χωριό του και το Κάστρο του Φραγκοκάστελλου μαζί με τους κατοίκους, σαν σύγχρονοι.. Δροσουλίτες! Μία παράσταση γεμάτη δράση και περιπέτεια! Μηνύματα Οικολογίας και συνεργασίας! Κυριακή 28-9-2014.
Πηγή : StudioVai