Το Σαββατοκύριακο 27-28 Σεπτεμβρίου, πραγματοποιήθηκε στην πόλη μας το 3ο Παγκρήτιο τουρνουά τένις Ε3 για αγόρια και κορίτσια έως 12 ετών.
Οι αγώνες διεξήχθησαν στα Δημοτικά γήπεδα τένις στον Άγιο Κων/νο με αναγκαστικά διαλείμματα λόγω της κακοκαιρίας του Σαββατοκύριακου. Ευτυχώς μετά από επίμονες προσπάθειες των μελών του ομίλου αντισφαίρισης Σητείας κατάφεραν να ολοκληρωθούν οι αγώνες με ασφάλεια των αθλητών που πήραν μέρος στο τουρνουά.
Πηγή : Ανατολή