Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Πανελλήνιο συνέδριο για τον γυναικολογικό καρκίνο στη Σητεία


 Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του διήμερου πανελλήνιου συνεδρίου για τον γυναικολογικό καρκίνο στη Σητεία που οργανώθηκε από την Μαιευτική-Γυναικολογική κλινική
του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου , την Μαιευτική-Γυναικολογική κλινική του Βενιζελείου Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου σε συνεργασία με την Μαιευτική-Γυναικολογική εταιρεία Κρήτης και με την αιγίδα της ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Το συνέδριο φιλοξένησε διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες από τον ευρύτερο χώρο της Γυναικολογικής Ογκολογίας.
Στόχος του συνεδρίου είναι η συγκρότηση ενός ενδιαφέροντος προγράμματος μέσω του οποίου δίνεται η δυνατότητα ενημέρωσης για τα νεώτερα δεδομένα σχετικά με τον Γυναικολογικό καρκίνο.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας