Αν όχι ένα χωριό, σίγουρα ένας οικισμός έχει ξεκληριστεί στην
αιματοβαμμένη άσφαλτο της Κρήτης μέχρι στιγμής από τις αρχές του έτους,
καθώς το νέο διπλό θανατηφόρο που σημειώθηκε χθες το μεσημέρι στο Ασήμι της Μεσσαράς, ανέβασε τον αριθμό των νεκρών στους 34. Η εικόνα με τα τροχαία δυστυχήματα στο νησί ολοένα και χειροτερεύει αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρυσι το ίδιο διάστημα είχαν σκοτωθεί 30 άτομα και φέτος 4 περισσότερα με την αρνητική πρωτιά να κατέχουν οι άνδρες (32 )και μόλις δύο να είναι οι γυναίκες.
καθώς το νέο διπλό θανατηφόρο που σημειώθηκε χθες το μεσημέρι στο Ασήμι της Μεσσαράς, ανέβασε τον αριθμό των νεκρών στους 34. Η εικόνα με τα τροχαία δυστυχήματα στο νησί ολοένα και χειροτερεύει αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρυσι το ίδιο διάστημα είχαν σκοτωθεί 30 άτομα και φέτος 4 περισσότερα με την αρνητική πρωτιά να κατέχουν οι άνδρες (32 )και μόλις δύο να είναι οι γυναίκες.
Μεταξύ των νομών του νησιού το Ηράκλειο βρίσκεται στην κορυφή των
θανατηφόρων 15 στο σύνολο, και ακολουθούν τα Χανιά 12, το Ρέθυμνο 6 και
στο Λασίθι μόλις ένας νεκρός.
Επίσης και σύμφωνα με τα στοιχεία από τον κ. Λιονάκη, πρόεδρο του
ΕΣΥΠΡΟΤΑ, από τα 34 άτομα , τα 7 έχουν χαθεί στον φονικό ΒΟΑΚ, ενώ για
πρώτη φορά φέτος στα τροχαία, τραυματίστηκαν θανάσιμα 2 ποδηλάτες και
ένα άτομο που επέβαινε σε τρακτέρ. Ενώ το 70% των νεκρών που χάθηκαν ενώ
κινούνταν στο οδικό δίκτυο της Κρήτης ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 36-55.
Μουδιασμένη και συγκλονισμένη παραμένει η μικρή κοινότητα του
Ασημίου όπου και ζούσαν τα δύο άτομα που νωρίς χθες το μεσημέρι έβαψαν
με το αίμα τους άσφαλτος του νησιού και ενώ επέβαιναν σε δίκυκλη
μηχανή μικρού κυβισμού.
Το θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε στον επαρχιακό δρόμο
μεταξύ Στερνών και Ασημίου, κοντά σε ένα βενζινάδικο με τις συνθήκες
όμως κάτω από τις οποίες συνέβη να παραμένουν άγνωστες. Το μόνο γνωστό
στοιχείο είναι ότι η μηχανή έπεσε με σφοδρότητα πάνω σε μια ελιά με
αποτέλεσμα οι δύο επιβαίνοντες, ένας άντρας και μια γυναίκα, 46 και 52
ετών αντίστοιχα, που ζούσαν τα τελευταία χρόνια στο Ασήμι, να
τραυματιστούν θανάσιμα.
Στο σημείο έσπευσε το ΕΚΑΒ αλλά ήταν ήδη αργά, καθώς τα δύο άτομα
είχαν αφήσει ήδη την τελευταία τους πνοή και εντοπίστηκαν διαμελισμένα,
ενώ τα στοιχεία από την αστυνομία κάνουν λόγο για αλλοδαπούς από την
Βουλγαρία που κατά πάσα πιθανότητα δε φορούσαν κράνη, καθώς δε βρέθηκαν
στο σημείο του δυστυχήματος. Οι σοροί των θυμάτων μεταφέρθηκαν στο
νοσοκομείο για νεκροψία νεκροτομή.
Να σημειωθεί πάντως, ότι μέσα σε διάστημα τεσσάρων 24ώρων η Κρήτη
θρηνεί 3 νεκρούς στον βωμό της ασφάλτου, καθώς την προηγούμενη Πέμπτη
ένας ποδηλάτης 45 ετών που τραυματίστηκε στο δρόμο προς Ελούντα άφησε
και εκείνος τελικά την τελευταία του πνοή μετά από λίγες ώρες στο ΠΑΓΝΗ,
ενώ δύο άτομα ένας 16χρονος και ένας 25χρονοςδίνουν τη δικής του
μάχη στην ΜΕΘ στο Νοσοκομείο Χανίων, έπειτα από τροχαία.
Της Βάλιας Μπούη
Πηγή : Νέα Κρήτη