Το μεσημέρι της Παρασκευής 11-7-2014
πραγματοποιήθηκε η εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συλλόγου
Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σητείας ,
εν όψει της λήξης της θητείας του Διοικητικού Συμβουλίου. Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης συζητήθηκε το θέμα της αξιολόγησης των εργαζομένων αλλά και το θέμα του καρδιολόγου που όπως τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων αποτελεί αγκάθι για το νοσοκομείο της Σητείας.
εν όψει της λήξης της θητείας του Διοικητικού Συμβουλίου. Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης συζητήθηκε το θέμα της αξιολόγησης των εργαζομένων αλλά και το θέμα του καρδιολόγου που όπως τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων αποτελεί αγκάθι για το νοσοκομείο της Σητείας.
Πηγή : StudioVai