Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση Συλ Εργαζ Νοσοκομείου Σητείας (Video)


Το μεσημέρι της Παρασκευής 11-7-2014 πραγματοποιήθηκε η εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σητείας ,
εν όψει της λήξης της θητείας του Διοικητικού Συμβουλίου. Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης συζητήθηκε το θέμα της αξιολόγησης των εργαζομένων αλλά και το θέμα του καρδιολόγου που όπως τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων αποτελεί αγκάθι για το νοσοκομείο της Σητείας.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας