Η ενίσχυση της στελέχωσης των νοσοκομείων του Λασιθίου είναι ο μεγάλος
στόχος για την 7η Υγειονομική περιφέρεια Κρήτης, όπως τόνισε σε δηλώσεις
του στο σταθμό μας ο Διοικητής των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Λασιθίου
Μανόλης Μακρονικολάκης.
Πηγή : StudioVai