Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Στόχος η ενίσχυση της στελέχωσης των νοσοκομείων του Λασιθίου (Video)


Η ενίσχυση της στελέχωσης των νοσοκομείων του Λασιθίου είναι ο μεγάλος
στόχος για την 7η Υγειονομική περιφέρεια Κρήτης, όπως τόνισε σε δηλώσεις του στο σταθμό μας ο Διοικητής των διασυνδεόμενων νοσοκομείων Λασιθίου Μανόλης Μακρονικολάκης.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας