Το Σάββατο το πρωί 12-7-2014 μετά τη
θεία λειτουργία στον ιερό ναό του Αγίου Ιωάννη στα λειβάδια
πραγματοποιήθηκε η θεμελίωση του γηροκομείου Σητείας.
Την πρωτοβουλία είχε αναλάβει ο φιλανθρωπικός σύλλογος της πόλης και μετά από τις απαραίτητες διαδικασίες έφτασε η ώρα για να ξεκινήσει η κατασκευή του.
Την πρωτοβουλία είχε αναλάβει ο φιλανθρωπικός σύλλογος της πόλης και μετά από τις απαραίτητες διαδικασίες έφτασε η ώρα για να ξεκινήσει η κατασκευή του.
Πηγή : StudioVai