Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Θεμελίωση του γηροκομείου Σητείας (Video)


Το Σάββατο το πρωί 12-7-2014 μετά τη θεία λειτουργία στον ιερό ναό του Αγίου Ιωάννη στα λειβάδια πραγματοποιήθηκε η θεμελίωση του γηροκομείου Σητείας.
Την πρωτοβουλία είχε αναλάβει ο φιλανθρωπικός σύλλογος της πόλης και μετά από τις απαραίτητες διαδικασίες έφτασε η ώρα για να ξεκινήσει η κατασκευή του.

Πηγή : StudioVai

Συνολικες προβολες σελιδας