Το Νοσοκομείο Ημέρας Σητείας -- Ψυχαργώς του Γενικού Νοσοκομείου -- Κέντρου Υγείας Σητείας και το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Αγίου Νικολάου του Γενικού Νοσοκομείου Αγίου Νικολάου
πραγματοποίησαν εκδήλωση το απόγευμα της Παρασκευής 11-7-2014 στο Κέντρο της πόλης της Σητείας με ομιλία του Δ/ντη τoυ κέντρου ψυχικής υγείας Αγ. Νικολάου, και τρία μουσικά σχήματα. Στην εκδήλωση συμμετείχαν και τα «Παιχνίδια του Κόσμου» σε συνεργασία με το πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας.
Πηγή : StudioVai