Στο πλαίσιο της δράσης «Ανοιχτό Νοσοκομείο» στο Γ.Ν.-Κ.Υ. Σητείας πραγματοποιήθηκε το πρωί του Σαββάτου
28-6-2014 προληπτικός πληθυσμιακός έλεγχος και ενημερώσεις από κινητές μονάδες πρόληψης σε παιδιά και εφήβους έως 20 ετών
Ο προληπτικός πληθυσμιακός έλεγχος και τα ιατρεία λειτούργησαν με την επιστημονική υποστήριξη ιατρών των νοσοκομείων Λασιθίου και του ΠΕΔΥ της 7ης Υ.ΠΕ Κρήτης.
Πηγή : StudioVai