Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Παρασπορίου Σητείας, Φιλανθρωπικός Σύλλογος
Σητείας «Ο Σαμαρείτης» προσκαλεί όλους τους συμπολίτες μας και τους
επισκέπτες της περιοχής μας, στην βραδιά κλασικής μουσικής με τους
Μανώλη Φραγκούλη (βιολί) και Δημήτρη Καρβέλη (κιθάρα) που θα
πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 17 Ιουλίου στις 9 το βράδυ στην ΚΑΖΑΡΜΑ. Τα
έσοδα της εκδήλωσης θα διατεθούν για την ανέγερση του Γηροκομείου
Σητείας.
Σας περιμένουμε για μια υπέροχη βραδιά κλασικής μουσικής και για να ενισχύσουμε όλοι μαζί την προσπάθεια ανέγερσης του Γηροκομείου Σητείας.
Είσοδος - Λαχνός 5 €.
Εκ των Δ.Σ.
Πηγή : Ανατολή
Σας περιμένουμε για μια υπέροχη βραδιά κλασικής μουσικής και για να ενισχύσουμε όλοι μαζί την προσπάθεια ανέγερσης του Γηροκομείου Σητείας.
Είσοδος - Λαχνός 5 €.
Εκ των Δ.Σ.
Πηγή : Ανατολή