Πριν από μερικά χρόνια άγνωστος είχε αφήσει δύο κροκόδειλους
καϊμάνους στην περιοχή του γηπέδου του ΟΦΗ. Οι φωτογραφίες που μας
παραχώρησε ο εκπρόσωπος Εφαρμογών Βιώσιμης Ανάπτυξης Δημήτρης Ψαράς
αποδεικνύουν τη "λογική" κάποιων που αφήνουν άγρια ερπετά ακόμη και σε
κατοικημένες περιοχές.
Εκτός όμως από κροκόδειλους, ορισμένοι αφήνουν ελεύθερα στη φύση
και τροπικά φίδια αλλά και άλλα ζώα, όπως μεγαλόσωμες ζουρίδες. Στις
φωτογραφίες πιο κάτω, μία τέτοια ζουρίδα παραδόθηκε πριν από μερικά
χρόνια σε ειδικούς επειδή ο ιδιοκτήτης της δεν μπορούσε να τη
φιλοξενήσει άλλο.
Σύμφωνα με τον κ. Ψαρά, αυτές οι συμπεριφορές διαταράσσουν τη φύση
και κυρίως τους υδροβιότοπους, καθώς τα ζώα αυτά εκτοπίζουν άλλα είδη,
ενώ πρόβλημα υπάρχει και με βουβαλοβάτραχους και χελώνες που προκαλούν
ανυπολόγιστες ζημιές στο φυτικό και ζωικό κεφάλαιο.
Του Μάνου Δασκαλάκη
Πηγή : Νέα Κρήτη